Nyt on mennyt pitkäaika viimekerrasta. En vain yksinkertaisesti ole ehtinyt koneelle. Selkäni on vaivannut minua jo joulusta lähtien, eikä syytä ole saatu selville, no eipä sitä ole varsinaisesti tutkittukkaan. Lääkitys on kova ja illalla joudun ottamaan sellaisia lääkkeitä, että alta puolen tunnin tulee uni. Haittavaikutuksena niissä on se, että olen ollut yöllä aivan sekaisin. Saatan kulkea ympäri taloa, törmäillä seiniin ja puhua ihan höpöjä. Yksi yö olin mennyt selittämään miehelleni aikeistani mennä nukkumaan koiran viereen ulos. Tästä johtuen vireystaso on ollut melko alhaalla. Kaiken lisäksi mieheni sai eilen kielteisen sairaseläkepäätöksen. Mieheni on sairastanut jo yli yhdeksänvuodenajan jotain, mitä ei ole saatu selville. Oireina on huimausta, pahoinvointia, lihasheikkoutta, kaksoiskuvia, näön sumentumista, jalkojen pettämistä. Lääkärit ovat todenneet, että vikaa on, mutta diagnoosia sairaudelle ei ole saatu. Eläkeyhtiö ei taas myönnä eläkettä, koska sairaudelle ei ole nimeä ja heidän mielstään mieheni on työkykyinen. Syksyllä mieheni oli työkokeilussa ja siellä nähtiin hänen huonokuntonsa, päivittäinen työaika oli maksimissaan noin 1,5 tuntia, välillä taukoja pidellen. Kotona hän sitten suurinpiirtein makoili loppuillan. Lapsiin tämä on vaikuttanut jo melkovoimakkaasti, heillä on jatkuva pelko siirtä, että isille sattuu jotain pahaa. No se siitä, nyt aiheeseen eli leipomiseen.; olen kyllä leiponut, vaikka olen pidellyt hiljaiseloa. Jostain syystä en saanut nyt kuvia laitettua esille, mutta laitan ne sitten myöhemmin.